## Poznámky vyzerajú tak, ako tento riadok. ## Toto je šablóna stránky, ktorá je vhodná ak je len jeden prednášajúci. = Lineárna algebra 1 = pre študijný program Aplikovaná informatika '''2023/2024 zimný semester''' === V AIS sa môžete zapísať na skúšku === * Test: dá sa získať 24 bodíkov, '''treba získať aspoň 12 bodíkov''' * Príklady: dá sa získať 96 bodíkov, '''treba získať aspoň 48 bodíkov''' (sú opravované iba pri zisku aspoň 12 bodíkov z testu) * (Bonusový test: dajú sa získať 4 bodíky (je opravovaný iba pri zisku aspoň 12 bodíkov z testu a aspoň 48 bodíkov z príkladov)) * (Bonusový príklad: dá sa získať 16 bodíkov (je opravovaný iba pri zisku aspoň 12 bodíkov z testu a aspoň 48 bodíkov z príkladov)) * Spolu: dá sa získať 120 bodíkov (+ bonusové), ktoré sú prepočítané na 100 bodov (+ bonusové), na základe ktorých je stanovená známka podľa stupnice STU, ktorá je uvedená na konci stránky. Podrobnejšie informácie ku skúške sú na konci stránky. === Všetky termíny spolu === * A - E: 96 študentov * A: 4 študenti * Fx a A: 1 študent * B: 2 študenti * Fx a B: 3 študenti * C: 11 študentov * Fx a C: 10 študentov * D: 25 študentov * Fx a D: 13 študentov * E: 13 študentov * Fx a E: 14 študentov * Fx: 164 študentov * Zo skúšky: 26 študentov * Neúčasť na skúške: 1 študent * Z priebežného hodnotenia: 117 študentov * Neúčasť na priebežnom hodtnotení: 20 študentov * Spolu: 260 študentov === Náhradný termín 02.02.2024 === Opravený Náhradný termín sa dá pozrieť 06.02.2024 od 14:00 v A_419. Zmena bodového zisku po prezretí má za následok zmenu bodového zisku a prípadne aj známky v AIS.<
><
> V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súbore 20240202.pdf je zadanie skúšky, v súbore 20240202sg.pdf je komentované a bodované riešenie. Na mnohých miestach je veľa vysvetľujúcich komentárov, ktoré určite nemusia byť súčasťou bežného riešenia, na iných miestach sú vynechané niektoré zrejmé kroky, ktoré určite musia byť súčasťou bežného riešenia.<
><
> Známky: * A: 1 študent * B: 1 študent * C: 5 študentov * D: 5 študentov * E: 9 študentov * Fx: 20 študentov * Neúčasť: 2 studenti * Fxx: 2 študenti * Po Teste: 5 študentov * Po Príkladoch: 11 študentov (pre zaujímavosť, čisto cez Príklady neprešlo 16 študentov) * Spolu: 41 študentov Maximálny dosiahnutý bodový zisk: * Test 1 - 12: 20 bodíkov (z 24 bodíkov) * Otázka 1: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 2: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 3: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 4: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 5: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 6: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 7: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 8: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 9: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 10: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 11: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 12: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Príklady 1 - 6: 92 bodíkov (z 96 bodíkov) * Príklad 1: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 2: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 3: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 4: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 5: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 6: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Spolu: 108 bodíkov (zo 120 bodíkov) = 92 bodov = A V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súbore 20240202_AB300.pdf je zasadaci poriadok.<
> === Opravný termín 19.01.2024 === '''Šudenti, ktorí majú v Priebežnom hodnotení známku Fxx, dostávajú z predmetu konečné hodnotenie Fx (bez možnosti opravy na 2. termíne). Známku Fxx je možné zmeniť vysvetlením problematických častí vypracovania skúšky.'''<
><
> V prípade záujmu o opravu známky A - E napíšte e-mail na karina.chuda@stuba.sk pred ukončením zapisovania sa na daný termín v AIS. Odovzdaním Testu opravnej skúšky prestáva pôvodná známka existovať.<
><
> Opravený Opravný termín sa dá pozrieť 26.01.2024 od 14:00 v A_419. Zmena bodového zisku po prezretí má za následok zmenu bodového zisku a prípadne aj známky v AIS.<
><
> V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súbore 20240119.pdf je zadanie skúšky, v súbore 20240119sg.pdf je komentované a bodované riešenie. Na mnohých miestach je veľa vysvetľujúcich komentárov, ktoré určite nemusia byť súčasťou bežného riešenia, na iných miestach sú vynechané niektoré zrejmé kroky, ktoré určite musia byť súčasťou bežného riešenia.<
><
> Známky: * A: 0 študentov * B: 3 študenti * C: 6 študentov * D: 10 študentov * E: 8 študentov * Fx: 31 študentov * Neúčasť: 1 študent * Po Teste: 9 študentov * Po Príkladoch: 21 študentov (pre zaujímavosť, čisto cez Príklady neprešlo 29 študentov) * Spolu: 58 študentov Maximálny dosiahnutý bodový zisk: * Test 1 - 12: 24 bodíkov (z 24 bodíkov) * Otázka 1: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 2: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 3: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 4: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 5: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 6: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 7: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 8: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 9: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 10: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 11: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 12: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Príklady 1 - 6: 84 bodíkov (z 96 bodíkov) * Príklad 1: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 2: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 3: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 4: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 5: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 6: 15 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Spolu: 101 bodíkov (zo 120 bodíkov) = 86,75 bodov = B V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súbore 20240119_BC300.pdf je zasadaci poriadok.<
> === Riadny termín 03.01.2024 === V prípade záujmu o opravu známky A - E napíšte e-mail na karina.chuda@stuba.sk pred ukončením zapisovania sa na daný termín v AIS. Odovzdaním Testu opravnej skúšky prestáva pôvodná známka existovať.<
><
> Opravený Riadny termín sa dá pozrieť 11.01.2024 od 14:00 v A_419. Zmena bodového zisku po prezretí má za následok zmenu bodového zisku a prípadne aj známky v AIS.<
><
> V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súbore 20240103.pdf je zadanie skúšky, v súbore 20240103sg.pdf je komentované a bodované riešenie. Na mnohých miestach je veľa vysvetľujúcich komentárov, ktoré určite nemusia byť súčasťou bežného riešenia, na iných miestach sú vynechané niektoré zrejmé kroky, ktoré určite musia byť súčasťou bežného riešenia.<
><
> Známky: * A: 0 študentov * B: 0 študentov * C: 4 študenti * D: 16 študentov * E: 7 študentov * Fx: 39 študentov * Po Teste: 17 študentov * Po Príkladoch: 22 študentov (pre zaujímavosť, čisto cez Príklady neprešlo 34 študentov) * Spolu: 66 študentov Maximálny dosiahnutý bodový zisk: * Test 1 - 12: 24 bodíkov (z 24 bodíkov) * Otázka 1: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 2: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 3: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 4: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 5: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 6: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 7: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 8: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 9: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 10: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 11: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 12: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Príklady 1 - 6: 70 bodíkov (z 96 bodíkov) * Príklad 1: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 2: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 3: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 4: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 5: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 6: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Bonusový test I - II: 2 bodíky (zo 4 bodíkov) * Otázka I: 0 bodíkov (z 2 bodíkov) * Otázka II: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Bonusový príklad I: 0 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad I: 0 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Spolu: 88 bodíkov (zo 120 bodíkov (+ 20 bodíkov)) = 77 bodov = C V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súboroch 20240103_AB300.pdf a 20240103_BC300.pdf je zasadaci poriadok.<
> === Skorý termín 20.12.2023 === V prípade záujmu o opravu známky A - E napíšte e-mail na karina.chuda@stuba.sk pred ukončením zapisovania sa na daný termín v AIS. Odovzdaním Testu opravnej skúšky prestáva pôvodná známka existovať.<
><
> Opravený Skorý termín sa dá pozrieť 02.01.2024 od 14:00 v A_419 alebo 11.01.2024 od 14:00 v A_419. Zmena bodového zisku po prezretí má za následok zmenu bodového zisku a prípadne aj známky v AIS.<
><
> V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súbore 20231220.pdf je zadanie skúšky, v súbore 20231220sg.pdf je komentované a bodované riešenie. Na mnohých miestach je veľa vysvetľujúcich komentárov, ktoré určite nemusia byť súčasťou bežného riešenia, na iných miestach sú vynechané niektoré zrejmé kroky, ktoré určite musia byť súčasťou bežného riešenia.<
><
> Známky: * A: 4 študenti * B: 1 študent * C: 6 študentov * D: 7 študentov * E: 2 študenti * Fx: 6 študentov, z toho * Po Teste: 4 študenti * Po Príkladoch: 2 študenti (pre zaujímavosť, čisto cez Príklady neprešli 4 študenti) * Spolu: 26 študentov Maximálny dosiahnutý bodový zisk: * Test 1 - 12: 22 bodíkov (z 24 bodíkov) * Otázka 1: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 2: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 3: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 4: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 5: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 6: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 7: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 8: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 9: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 10: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 11: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka 12: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Príklady 1 - 6: 93 bodíkov (z 96 bodíkov) * Príklad 1: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 2: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 3: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 4: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 5: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Príklad 6: 16 bodíkov (zo 16 bodíkov) * Bonusový test I - II: 4 bodíky (zo 4 bodíkov) * Otázka I: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Otázka II: 2 bodíky (z 2 bodíkov) * Bonusový príklad I: 2 bodíky (zo 16 bodíkov) * Príklad I: 2 bodníky (zo 16 bodíkov) * Spolu: 113 bodíkov (zo 120 bodíkov (+ 20 bodíkov)) = 95,75 bodov = A V MS Teams\Linearna algebra 1\Files v súbore 20231220_AB300.pdf je zasadaci poriadok.<
> === Informačný list === [[attachment:info2023.pdf]] === Pozor === '''Základným zdrojom pre Lineárnu algebru 1 sú prednášky a cvičenia a materiály k nim, ktoré nájdete v MS Teams\Lineárna algebra 1. Videá a texty sú iba doplnkový zdroj, nie je garantované, že obsahujú všetko a vo vhodnej forme, čo bude požadované pri priebežnom hodnotení a na skúške.''' === Obsah === 1.#0 (Komplexné čísla)<
> prednáška text: [[attachment:predn2.pdf]], strany 1 - 4<
> prednáška video: https://youtu.be/Ja7oYlKlIwU a https://youtu.be/8kZk1FA82gE a https://youtu.be/saXHS6yLwms <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 5<
> cvicenie video: N/A<
> rozdiely:<
> 1. '''Vektor, matica - násobenie matíc'''<
> prednáška text: [[attachment:predn1.pdf]], strany 4 - 5<
> prednáška video: [[attachment:MaticoveOperacie-T3.mp4]]<
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 3, príklady 1, 3 - 4<
> cvicenie video: https://youtu.be/bzkBJq9Si60 <
> rozdiely: vektor (ak nie je povedané inak) sa zapisuje do '''stĺpca'''<
> 1. '''Sústava lineárnych rovníc - elementárne riadkové operácie'''<
> prednáška text: [[attachment:predn1.pdf]], strany 1 - 3<
> prednáška video: https://youtu.be/FenXSywbHME <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 1<
> cvicenie video: https://youtu.be/c7AvAUdtzjQ <
> rozdiely: pri riadkovo ekvivalentných úpravách sa '''nemôže''' vynechávať ani nulový riadok, pri riešení SLR sa matica upravuje do '''redukovaného''' stupňovitého tvaru, riešenie SLR sa zapisuje do '''stĺpca'''<
> 1. '''Vektorový podpriestor'''<
> prednáška text: [[attachment:predn1.pdf]], strany 3 - 4<
> prednáška video: [[attachment:MaticoveOperacie-T3.mp4]]<
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 2<
> cvicenie video: https://youtu.be/bzkBJq9Si60 <
> rozdiely: vektor (ak nie je povedané inak) sa zapisuje do '''stĺpca'''<
> 1. '''Štvorcové matice - inverzná matica, determinant matice'''<
> prednáška text: [[attachment:predn1.pdf]], strany 5 - 8<
> prednáška video: [[attachment:MaticoveOperacie-T3.mp4]] a [[attachment:Determinanty-T4.mp4]]<
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 3, príklady 2, kapitola 4, kapitola 6<
> cvicenie video: https://youtu.be/bzkBJq9Si60 a https://youtu.be/DjiAkSAr8Ew <
> rozdiely:<
> 1. '''Vektor v R^n^ - vektorový súčin v R^3^'''<
> prednáška text: [[attachment:predn3.pdf]], strany 1 - 2<
> prednáška video: https://youtu.be/IVk1168K8Sw <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 9<
> cvicenie video: https://youtu.be/MK84rNgkeA4 <
> rozdiely: vektor sa zapisuje do '''stĺpca''', bod sa zapisuje do '''stĺpca'''<
> 1. '''Afinný podpriestor v R^n^'''<
> prednáška text: [[attachment:predn3.pdf]], strana 3, geometria.pdf, strany 20 - 22<
> prednáška video: https://youtu.be/fxvdC7eLeeg a https://youtu.be/scTQgNEmEpA <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 10, príklady 1 - 2<
> cvicenie video: https://youtu.be/nXFpfNn7Qfs a https://youtu.be/g7m9d-Elkfc <
> rozdiely:<
> 1. '''Prienik, vzájomná poloha afinnych podpriestorov v R^n^'''<
> prednáška text: [[attachment:predn3.pdf]], strana 3, geometria.pdf, strany 22 - 26<
> prednáška video: https://youtu.be/fxvdC7eLeeg a https://youtu.be/scTQgNEmEpA <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 10, príklady 3 - 4, 6, 8 - 9, 11<
> cvicenie video: https://youtu.be/nXFpfNn7Qfs a https://youtu.be/g7m9d-Elkfc <
> rozdiely:<
> 1. '''Vzdialenosť, uhol afinných podpriestorov v R^n^'''<
> prednáška text: [[attachment:predn3.pdf]], strana 3, geometria.pdf, strany 26 - 32<
> prednáška video: https://youtu.be/fxvdC7eLeeg a https://youtu.be/scTQgNEmEpA <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 10, príklady 5, 7, 10, 12 - 15<
> cvicenie video: https://youtu.be/nXFpfNn7Qfs a https://youtu.be/g7m9d-Elkfc <
> rozdiely:<
> 1. '''Polynóm - Euklidov algoritmus'''<
> prednáška text: [[attachment:predn2.pdf]], strana 5<
> prednáška video: [[attachment:Polynomy-T5.mp4]]<
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 7, príklady 1 - 3<
> cvicenie video: https://youtu.be/g1Ts8mkvhxs <
> rozdiely: množina všetkých polynómov nad R v neurčitej x je označená '''R[x]''', '''Euklidov algoritmus'''<
> 1. '''Rozklad polynómu na súčin ireducibilných polynómov'''<
> prednáška text: [[attachment:predn2.pdf]], strana 5 - 6<
> prednáška video: [[attachment:Polynomy-T5.mp4]]<
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 8, príklady 1, 3<
> cvicenie video: https://youtu.be/g1Ts8mkvhxs <
> rozdiely:<
> 1. '''Koreň polynómu, rozklad polynómu nad Q, R, C - Hornerova schéma, racionálne korene'''<
> prednáška text: [[attachment:predn2.pdf]], strany 5 - 7<
> prednáška video: [[attachment:Polynomy-T5.mp4]] a [[attachment:Polynomy2-T6.mp4]]<
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 7, príklady 4 - 9<
> cvicenie video: https://youtu.be/g1Ts8mkvhxs a https://youtu.be/imZ06ZtLT2I <
> rozdiely:<
> 1. '''Racionálny výraz nad R - parciálne zlomky'''<
> prednáška text: [[attachment:predn2.pdf]], strany 7 - 10<
> prednáška video: https://youtu.be/QLmW0fyL2qE <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 8, príklady 2<
> cvicenie video: https://youtu.be/JVQUMDLfb2I <
> rozdiely: zlomky v rozklade sa nazývajú '''parciálne zlomky'''<
> 1. (Kvadrika)<
> prednáška text: [[attachment:predn4.pdf]], geometria.pdf, strany 32 - 43<
> prednáška video: https://youtu.be/-Rf0BiKrKFg <
> cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 11<
> cvicenie video: https://youtu.be/rjmmOOCUhpI <
> rozdiely:<
> 1. '''Príprava na skúšku'''<
> prednáška video: https://youtu.be/VE4qmkBoDSM a https://youtu.be/45K76Vhw9AQ <
> cvicenie video: https://youtu.be/pikQhATUdzc a https://youtu.be/fIyktGnTKLA <
> minulé roky: MS Teams\Linearna algebra 1 ## 1. '''Vektorový priestor'''<
> ## prednáška text: [[attachment:prednaska1.pdf]], strany 18 - 21<
> ## prednáška video: https://youtu.be/L9UIZeR59Ow <
> ## cvičenie text: [[attachment:prikladyLA2.pdf]], týždeň 5, týždeň 6, príklad 2<
> ## cvičenie video: https://youtu.be/URdpwz-RlrM a https://youtu.be/4-QvadJje1I <
> ## rozdiely: vektor (ak nie je povedané inak) sa zapisuje do '''stĺpca''', lineárny obal množiny <> sa označuje '''<>'''<
> ## 1. '''Euklidov algoritmus'''<
> ## prednáška text: [[attachment:prednaska1.pdf]], strany 6 - 7, 8 - 9<
> ## prednáška video: https://youtu.be/RYShvddtXx0 a https://youtu.be/z94noc6YFAk <
> ## cvičenie text: [[attachment:prikladyLA2.pdf]], týždeň 1, príklady 5 - 6, týždeň 2, príklad 6, časť a, týždeň 3, príklad 1, časť a<
> ## cvičenie video: https://youtu.be/WTn10sOhL88 a https://youtu.be/bwksRJg8mCc <
> ## rozdiely: množina všetkých polynómov nad <> v neurčitej <> je označená '''<>''', tabuľka pre rozšírený Euklidov algoritmus má '''4 stĺpce'''<
> === Chyby === Objavené chyby vo video cvičeniach: [[attachment:chyby.pdf]] === Literatúra === 1. P. Zlatoš: Lineárna algebra a geometria, Albert Marenčin PT, Bratislava, 2011. http://thales.doa.fmph.uniba.sk/zlatos/la/zlatos_LAG.pdf (kniha)<
> http://thales.doa.fmph.uniba.sk/zlatos/la/LAG_A4.pdf (A4)<
> 1. T. Katriňák, M. Gavalec, E. Gedeonová, J. Smítal: Algebra a teoretická aritmetika 1, Alfa, Bratislava, 1985 & Univerzita Komenského, Bratislava, 1995 & Univerzita Komenského, Bratislava, 1999. 1. M. Hejný, V. Zaťko, P. Kršňák: Geometria 1, Slovenské pedagogické nakladateľstvo, Bratislava, 1985. 1. M. Zajac: Príklady Lineárna algebra 1. [[attachment:priklady1.pdf]]<
> 1. M. Zajac: Prednášky Lineárna algebra 1. [[attachment:predn1.pdf]]<
> [[attachment:predn2.pdf]]<
> [[attachment:predn3.pdf]]<
> [[attachment:predn4.pdf]]<
> 1. P. Kaprálik: Algebra a geometria. [[attachment:geometria.pdf]]<
> 1. Carl D. Meyer: Matrix Analysis and Applied Linear Algebra, SIAM, Philadelphia, 2000. 1. J. Galanová a kol.: Lineárna algebra, STU, Bratislava, 2002. 1. J. Eliaš, J. Horváth, J. Kajan: Zbierka úloh z vyššej matematiky 1, Alfa, Bratislava, 1979. 1. J. M. Kollár: Matematika 1. http://www.math.sk/jmkollar/ <
> ##=== Rozvrh === ##|| ||Deň||Od||Do||Miestnosť||Krúžok||Vyučujúci||Kontakt|| ##||Prednáška||UTO||13:00||14:40||AB300||1bc_API||Karina Chudá||[[https://uim.fei.stuba.sk/pracovnici/karina-chuda/|Karina Chudá]]|| ##||Cvičenie||STR||08:00||09:40||AB150||1bc_API/10||Karina Chudá||[[https://uim.fei.stuba.sk/pracovnici/karina-chuda/|Karina Chudá]]|| === MSTeams === Kód predmetu v MS Teams: 7gxfa4i === Hodnotenie === Časti hodnotenia: * Priebežné hodnotenie: * Písomka 1 * Písomka 2 * Písomka 3 * Skúška: * Test * Príklady Obsah: * Priebežné hodnotenie: * Písomka 1: * 2 príklady z okruhov 1 - 4 * Písomka 2: * 2 príklady z okruhov 5 - 8 * Písomka 3: * 2 príklady z okruhov 9 - 12 * Skúška: * Test: * 2 "single choice" otázky s výberom z a) - d) z okruhov 1 - 4 * 2 "single choice" otázky s výberom z a) - d) z okruhov 5 - 8 * 2 "single choice" otázky s výberom z a) - d) z okruhov 9 - 12 * 2 otvorené otázky z okruhov 1 - 4 * 2 otvorené otázky z okruhov 5 - 8 * 2 otvorené otázky z okruhov 9 - 12 * 2 bonusove otvorené otázky na Riadom termine * Príklady: * 2 príklady z okruhov 1 - 4 * 2 príklady z okruhov 5 - 8 * 2 príklady z okruhov 9 - 12 * 1 bonusový príklad na Riadom termine Bodovanie: * Priebežné hodnotenie: * Písomka 1 - 3: * Priklady: za každý príklad sa dá získať 8 bodíkov * Skúška: * Test: * "Single choice" otázky: za každú otázku sa dajú získať 2 bodíky * Otvorené otázky: za každú otázku sa dajú získať 2 bodíky * Bonusove otvorené otázky: za každú otázku sa dajú získať 2 bodíky * Príklady: * Príklady: za každý príklad sa dá získať 16 bodíkov * Bonusový príklad: za bonusový príklad sa dá získať 16 bodíkov Pravidlá bodovania: * Priebežné hodnotenie: * Písomka 1 - 3: * Príklady: '''súčasťou správneho riešenia je správny postup''', ak sú v riešení chyby, bodíky sa udeľujú iba za časti, ktoré nie sú chybami ovplyvnené * Skúška: * Test: * "Single choice" otázky: stačí vybrať správnu odpoveď z a) - d), '''odpoveď netreba zdôvodňovať''' * Otvorené otázky: stačí uviesť správnu odpoveď, '''odpoveď netreba zdôvodňovať''' * Bonusove otvorené otázky: '''súčasťou správnej odpovede je správne zdôvodnenie''' * Príklady: * Príklady: '''súčasťou správneho riešenia je správny postup''', ak sú v riešení chyby, bodíky sa udeľujú iba za časti, ktoré nie sú chybami ovplyvnené * Bonusový príklad: '''súčasťou správneho riešenia je správny postup a správne zdôvodnenie''', ak sú v riešení chyby alebo nie je správne zdôvodnené, bodíky sa udeľujú iba za časti, ktoré nie sú ovplyvnené chybami a sú správne zdôvodnené '''Úspešnosť požadovaná na absolvovanie predmetu''': * Priebežné hodnotenie: * Písomka 1: '''aspoň 25 %''' * Písomka 2: '''aspoň 25 %''' * Písomka 3: '''aspoň 25 %''' * Skúška: * Test: '''aspoň 50 %''', bonusové otázky '''sa nepočítajú do úpešnosti Testu''' * Príklady: '''aspoň 50 %''', bonusový príklad '''sa nepočíta do úpešnosti Príkladov''' Váha pri výpočte známky: * Priebežné hodnotenie: 0 % * Skúška: 100 %, z toho * Test: 20 % * Príklady: 80 % Známka - bodíky z intervalu [0;120+bonus] sa prepočítajú na body z intervalu [0;100+bonus]: * Fx: body v intervale [ 0;56) * E : body v intervale [56;65) * D : body v intervale [65;74) * C : body v intervale [74;83) * B : body v intervale [83;92) * A : body v intervale [92;inf) Neúčasť/neúspešosť na priebežnom honotení: * Pri priebežnom hodnotení '''nie je nárokovateľný opravný termín''' * '''1''' z Písomiek 1 - 3 je možné si nahradiť na Náhradnej písomke * Ospravedlnenú neúčasť na 2 písomkách z Písomiek 1 - 3 a Náhradnej písomky je potrebné riešiť na Pedagogickom oddelení napríklad žiadosťou o individuálny štúdijný plán, pretože ide o dlhodobú neúčasť na vyučovaní Neúčasť/neúspešosť na skúške: * Pri skúške '''je nárokovateľný opravný termín''', teda na absolvovanie skúšky sú k dispozícii '''2 termíny''', spravidla, ale nie nutne, sú to Riadny termín a Opravný termín * Pri neúčasti na Riadnom termíne alebo Opravnom termíne je možné si tento termín nahradiť na Náhradnom termíne * Ospravedlnenú neúčasť na 2 termínoch z Riadneho termínu, Opravného termínu a Náhradného termínu je potrebné riešiť na Pedagogickom oddelení napríklad žiadosťou o individuálny štúdijný plán, pretože ide o dlhodobú neúčasť na vyučovaní === Priebeh priebežného hodnotenia a skúšky === '''Ak niekto potrebuje pri Priebežnom hodnotení a Skúške špeciálne podmienky, napríklad zo zdravotných dôvodov, prosím, napíšte mi e-mail na karina.chuda@stuba.sk .'''<
><
> Na stole na viditeľnom mieste treba mať: * študentský preukaz Okrem toho môže byť na stole iba ('''nedodržanie má za následok hodnotenie Fx bez možnosti opravy v tomto akademickom roku'''): * perá * nápoje * zo zdravotných dôvodov aj potraviny, lieky... * zošité '''oficiálne, nie vlastné''' papiere k písomke/skúške Smie sa používať: * perá, také množstvo, aby sa nevypísali * zošité '''oficiálne, nie vlastné''' papiere k písomke/skúške Nesmie používať a nesmie byť v dosahu ('''nedodržanie má za následok hodnotenie Fx bez možnosti opravy v tomto akademickom roku'''): * všetko ostatné Ďalšie pokyny: * treba písať v pridelenej miestnosti na pridelenom mieste podľa rozpisu * riešenie príkladu/otázky X treba vypracovať na oficiálny papier so zadaním príkladu/otázky X, poprípade na oficiálny náhradný papier k príkladu X ('''časti riešenie príkladu/otázky X nenachádzajúce sa na na oficiálnom papieri so zadaním príkladu/otázky X, poprípade na oficiálnom náhradnom papieri k príkladu X sa neberú do úvahy pri bodovaní riešenia/odpovede príkladu/na otázku X''') * treba odovzdať všetky papiere ('''nedodržanie má za následok hodnotenie Fx bez možnosti opravy v tomto akademickom roku'''), teda oficiálne papiere so zadaním aj náhradné oficiálne papiere ('''papiere nie je možné odovzdať dodatočne''', '''časti prepísané z vlastných papierov sa považujú za časti prepísané z neznámeho zdroja, teda odpísané''') * počas skúšky nie je možné odísť z miestnosti, teda pred odchodom treba odovzdať finálnu verziu riešení * vlastné riešenia je možné si fotiť až keď všetci odovzdajú ## * v prípade potreby si treba od dozoru vypýtať dodatočné papiere ## * ak je riešenie príkladu/otázky X na viacerých papieroch, treba tieto papiere prišiť k zadaniu príkladu/otázky X, zošívačka je k dispozícii ('''obsah papierov neprišitých k papieru so zadaním príkladu/otázky X sa neberie do úvahy pri bodovaní riešenia/odpovede na príkladu/otázku X''') ## * riešenie príkladu/otázky X treba odovzdať na kopu X, všetky ostatné papiere treba odovzdať na kopu T ('''obsah papierov neodovzdaných na kopu X sa neberie do úvahy pri bodovaní riešenia/odpovede na príkladu/otázku X''') ## Z komplexných čísel môžu byť skúške tieto typy príkladov: ## * rozložte polynóm s reálnymi koeficientmi na súčin ireducibilných polynómov nad poľom komplexných čísel ## * riešte binomickú rovnicu x^n=z pre dané komplexné číslo z nad poľom komplexných čísel ## Z kvadrík môžu byť na skúške tieto typy príkladov: ## * vypočítať a určiť typ kvadriky v R^2^ ## * vypočítať rez kvadriky v R^3^ pre danú pevnú hodnotu c niektorej z premenných a určiť jeho typ ## * vypočítať a určiť typ kvadriky v R^3^, '''pri kvadrikách v R^3^ bude poskytnutá klasifikačná tabuľka''' === Hlasovanie o priebehu skúšky === https://forms.gle/2ZY3JiNQ5JhwdThp6 <
> Hlasovanie trvá do 10.12.2023 23:59<
> Výsledky: * '''Chcete, aby skúška trvala''': 2 hodiny - 22 hlasov, '''3 hodiny''' - 141 hlasov * Ak bude skúška trvať 3 hodiny, '''chcete, aby bola''': bez prestávky - 58 hlasov, '''s prestávkami''' - 104 hlasov * Ak bude skúška trvať 3 hodiny a bude s prestávkami, '''chcete, aby bola''': '''s 1 prestávkou''' (1 hodina: 12 otazok + 0,5 hodiny: prestávka + 2 hodiny: 6 príkladov) - 117 hlasov, s 2 prestávkami (1 hodina: 4 otazky a 2 príklady + 0,5 hodiny: prestávka + 1 hodina: 4 otazky a 2 príklady + 0,5 hodiny: prestávka + 1 hodina: 4 otazky a 2 príklady) - 26 hlasov * Ak bude skúška trvať 3 hodiny a bude s 2 prestávkami, chcete, aby bol bonusový príklad na Riadnom termíne súčasťou: 1. hodiny - 25 hlasov, 2. hodiny - 8 hlasov, 3. hodiny - 94 hlasov ## Skorý termín: 22.12.2022 08:00 AB150, kapacita 25 študentov - učasťou na ňom si vyčerpáte riadny termín: ## * v MS Teams\Linearna Algebra 1\Files\ je zadanie 20221222.pdf, riešené zadanie 20221222s.pdf a riešené zadanie s hodnotením 20221222sg.pdf, uvedené riešenia nie sú jediné možné ## * na niektorých miestach som udeľovala aj čiastočné percentá, ak ste vynechali niektoré nepostatné časti postupu, ale ďalší postup ich obsahoval a boli správne, udeľovala som body aj za vynechané nepodstatné časti postupu ## * výsledky skúšky sú na hodnotiacom hárku v AIS ## * svoju opravenú písomku si môžete prísť pozrieť 09.01.2023 13:00 - 14:30 A419, potom budú známky zapísané do AIS ## * známky sú v AIS ## Riadny termín: 05.01.2023 14:00 AB300, BC300, CD300, DE300, podľa rozpisu - netreba sa zapisovať, je povinný pre všetkých, ktorí neboli na skorom termíne: ## * rozpis je k dispozícii v MS Teams a počas skúšky na dverách miestností a v miestnostiach ## * v MS Teams\Linearna Algebra 1\Files\ je zadanie 20230105.pdf, riešené zadanie 20230105s.pdf a riešené zadanie s hodnotením 20230105sg.pdf, uvedené riešenia nie sú jediné možné ## * na niektorých miestach som udeľovala aj čiastočné percentá, ak ste vynechali niektoré nepostatné časti postupu, ale ďalší postup ich obsahoval a boli správne, udeľovala som body aj za vynechané nepodstatné časti postupu ## * výsledky skúšky sú na hodnotiacom hárku v AIS ## * svoju opravenú písomku si môžete prísť pozrieť 20.01.2023 09:30 - 11:30 A419 alebo 23.01.2023 14:00 - 16:00 A419, potom budú známky zapísané do AIS ## * známky sú v AIS ## Výsledky po skorom a riadom termíne z 200 studentov: ## * A: 20 studentov ## * B: 9 studentov ## * C: 16 studentov ## * D: 23 studentov ## * E: 7 studentov ## * Fx: 105 studentov ## * Fn: 20 studentov ## Maximá po skorom a riadnom termíne: ## * najvyšší počet bodov: 108,5b (skory termin), 104b (riadny termin) ## * najvyššie percento z bonusového príkladu: 90% (skorý termín), 75% (riadny termín) ## * počet študentov, ktorí mali aspoň 100b: 4 študenti ## * počet študentov, ktori mali 100% z teórie aj 100% z príkladov 1 až 6: 1 študent ## Opravný termín: 26.01.2023 08:00 AB300, CD300, DE300 podľa rozpisu - netreba sa zapisovať ## * rozpis je k dispozícii v MS Teams a počas skúšky na dverách miestností a v miestnostiach ## * v MS Teams\Linearna Algebra 1\Files\ je zadanie 20230126.pdf, riešené zadanie 20230126s.pdf a riešené zadanie s hodnotením 20230126sg.pdf, uvedené riešenia nie sú jediné možné ## * na niektorých miestach som udeľovala aj čiastočné percentá, ak ste vynechali niektoré nepostatné časti postupu, ale ďalší postup ich obsahoval a boli správne, udeľovala som body aj za vynechané nepodstatné časti postupu ## * výsledky skúšky sú na hodnotiacom hárku v AIS ## * svoju opravenú písomku si môžete prísť pozrieť 02.02.2023 10:00 - 12:00 A419, potom budú známky zapísané do AIS ## * známky sú v AIS ## Náhradný termín: 09.02.2023 08:00 AB150 - je určený pre študentov, ktorý majú ospravedlnenú neúčasť na riadnom alebo opravnom termíne ## * študenti s ospravedlnenou neúčasťou sú zapísaní na termín - ak sa Vás to týka, skontrolujte, prosím, či ste tam ## * v MS Teams\Linearna Algebra 1\Files\ je zadanie 20230209.pdf, riešené zadanie 20230209s.pdf a riešené zadanie s hodnotením 20230209sg.pdf, uvedené riešenia nie sú jediné možné ## * na niektorých miestach som udeľovala aj čiastočné percentá, ak ste vynechali niektoré nepostatné časti postupu, ale ďalší postup ich obsahoval a boli správne, udeľovala som body aj za vynechané nepodstatné časti postupu ## * výsledky skúšky sú na hodnotiacom hárku v AIS ## * svoju opravenú písomku si môžete prísť pozrieť 10.02.2023 17:00 - 17:30 A419, potom budú známky zapísané do AIS ## Celkové ýsledky z 200 studentov: ## * A: 21 studentov ## * B: 12 studentov ## * C: 24 studentov ## * D: 39 studentov ## * E: 20 studentov ## * Fx: 69 studentov ## * Fn: 15 studentov ## Prosím: ## * '''skontrolujte si, či máte v AIS zapísanú správnu známku''' ## * '''ak máte v AIS zapísanú nesprávnu známku, dajte mi vedieť''' === Termíny === Priebežné hodnotenie: * Písomka 1: 5. týždeň, 16.10.2023 od 19:00 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút * Písomka 2: 9. týždeň, 13.11.2023 od 19:00 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút * Písomka 3: 13. týždeň, 11.12.2023 od 19:00 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút * Náhradná písomka: 20.12.2023 od 14:30 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút, je možné si nahradiť '''jednu''' z Písomiek 1 - 3 Skúška: * Skorý termín: 20.12.2023 od 14:30 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, '''je považovaný za Riadny termín''' * Riadny termín: 03.01.2024 od 14:30 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu * Opravný termín: 19.01.2024 od 14:30 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu * Náhradný termín: 02.02.2024 od 14:30 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu ## [[attachment:komplcisla.ps]] ## [[attachment:komplcisla.pdf]] ## [[attachment:geometria.pdf]] ##http://matika.fei.stuba.sk/KMAT/Matematika1 ##=== Prezentacie ===<
> ##'''Týždeň 1:'''<
> ##Komplexné čísla 1 https://youtu.be/Ja7oYlKlIwU <
> ##Komplexné čísla 2 https://youtu.be/8kZk1FA82gE <
> ##Riešené príklady https://youtu.be/saXHS6yLwms <
> ##cvičenie https://drive.google.com/file/d/1choduqvz_NfFxNWH6_QAHdNntCllIFcq/view?usp=sharing <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 5<
> ##'''Týždeň 2:'''<
> ##Sústavy lineárnych rovníc (SLR) https://youtu.be/FenXSywbHME <
> ##cvičenie https://youtu.be/c7AvAUdtzjQ <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 1/1-5<
> ##'''Týždeň 3:'''<
> ##Aritmetika v priestore usporiadaných n-tíc, lineárna nezávislosť (LNZ), homogénne SLR, maticové operácie https://youtu.be/1quVZ6llxQU [[attachment:MaticoveOperacie-T3.mp4]]<
> ##cvičenie https://youtu.be/bzkBJq9Si60<
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 1/6, 2/1-3, 3/1-2<
> ##'''Týždeň 4:'''<
> ##Determinanty https://youtu.be/ye6JwDQYR98 [[attachment:Determinanty-T4.mp4]]<
> ##cvičenie https://youtu.be/DjiAkSAr8Ew <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 4/1-5<
> ##'''Týždeň 5:'''<
> ##Polynómy1 https://youtu.be/lsTFH2R8XcE [[attachment:Polynomy-T5.mp4]]<
> ##cvičenie https://youtu.be/g1Ts8mkvhxs <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 6/1-2, 7/1-3, 5-7<
> ##'''Týždeň 6:'''<
> ##Polynómy2 https://www.youtube.com/watch?v=gRWbz9Ppg5M [[attachment:Polynomy2-T6.mp4]]<
> ##cvičenie https://youtu.be/imZ06ZtLT2I <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 7/4, 8-9<
> ##'''Týždeň 7:'''<
> ##Racionálne funkcie: https://youtu.be/QLmW0fyL2qE <
> ##cvičenie https://youtu.be/JVQUMDLfb2I <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 8/1-3<
> ##'''Týždeň 8:'''<
> ##Analytická geometria 1: https://youtu.be/IVk1168K8Sw <
> ##cvičenie https://youtu.be/MK84rNgkeA4 <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 9/1-6<
> ##'''Týždeň 9:'''<
> ##Analytická geometria 2: https://youtu.be/fxvdC7eLeeg <
> ##cvičenie https://youtu.be/nXFpfNn7Qfs <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 9/7-9, 10/1-2, 11-12<
> ##'''Týždeň 10:'''<
> ##Analytická geometria 3: https://youtu.be/scTQgNEmEpA <
> ##cvičenie https://youtu.be/g7m9d-Elkfc <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], 10/3-10, 13-15<
> ##'''Týždeň 11:'''<
> ##Kvadratické plochy https://youtu.be/-Rf0BiKrKFg <
> ##cvičenie https://youtu.be/rjmmOOCUhpI <
> ##Domáca úloha: [[attachment:priklady1.pdf]], kapitola 11<
> ##'''Týždeň 12:'''<
> ##prednáška T12-1 ukážka skúšky (teória) https://youtu.be/VE4qmkBoDSM <
> ##prednáška T12-1 ukážka skúšky (príklady) https://youtu.be/45K76Vhw9AQ <
> ##cvičenie 1. časť https://youtu.be/pikQhATUdzc <
> ##cvičenie 2. časť https://youtu.be/fIyktGnTKLA <
> ##------------------------------------------------- ##== Oznamy o písomkách a skúške == ##<> ##Opravný termín skúšky bude 31. januára 2019 o 11:00 v miestnostiach [[attachment:AB300.pdf]] a [[attachment:BC300.pdf]] ##<> ##Na písomku si doneste '''ISIC''', 2-3 listy papiera formátu A4, perá. Nič iné nie je na písomke povolené. ##Opravná písomka bude v piatok 7.12.2018 15:00-15:50 v miestnostiach ab300 a bc300 ##Na opravnú písomku sa treba prihlásiť v ais https://is.stuba.sk/ ##Prihlásiť sa môže každý študent (aj keď už má 15 bodov). Do hodnotenia sa potom bude počítať výsledok opravnej písomky ##(aj keby bol horší ako 14.11.). ##Zápočtová písomka bude v utorok 14.11.2017. Študenti budú rozdelení na dve skupiny, jedna bude písať o 10:00, druhá o 11:00. ## 27.9. doc. Michal Zajac ##Na prípravu na písomku odporúčam príklady zo súboru [[attachment:priklady1.pdf]], kapitoly 1-6 a zo siedmej iba príklad 1. ## 2.11. doc. Michal Zajac ##Rozdelenie do miestností na 10:00 [[attachment:zoznam10.pdf]] , na 11:00 [[attachment:zoznam11.pdf]] ##Študenti, ktorí majú zápočet a na prvom termíne neuspeli sa na opravný termín nemusia prihlasovať, študenti, ktorí už skúšku urobili, ale si ##chcú hodnotenie zlepšiť sa musia prihlásiť,napísať najneskôr 28.1. na michal.zajac@stuba.sk. Pre nich bude platiť známka z opravného termínu ##aj keby bola horšia ako na riadnom termíne. ##Na písomke nie je dovolené (ani potrebné) používať kalkulačku. Na riešenie budete mať 120 minút. ##'''Priebeh skúšky''' Najprv dostanete 4 teoretické otázky (16 bodov), odpovede napíšete priamo do zadania a po 20 minútach odovzdáte. Na ##príklady (54 bodov) potom budete mať 100 minút. ##Zadanie a riešenie 1. termínu skúšky 2018/19: [[attachment:RT-LA1-20122018.pdf]] ##Zadanie a riešenie 1. termínu skúšky 2017/18: [[attachment:RT-LA1-19122017.pdf]] ##Zadanie a riešenie 1. termínu zápočtu 2018/19: [[attachment:zapocet09Nov.pdf]] ##Zadanie a riešenie 2. termínu zápočtu 2018/19: [[attachment:zapocet07Dec.pdf]] ##------------------------------------------------- ##Teóriu skúšam najmä formou jednoduchých otázok, v ktorých treba preberané vety a definície aplikovať. ##[[attachment:teoria.pdf]] (12.12.2019) ##== Podmienky na zápočet == ## 4. Linky na cvičenia nájdete vyššie (viď. '''ROZVRH'''). Link, ako si založit konto pre MS Teams: ## https://www.stuba.sk/sk/pracoviska/centrum-vypoctovej-techniky/cinnosti-a-sluzby/office-365-education.html ##9. '''Neúčasť na skúške a zápočtových písomkách je nutné ospravedlniť na pedagogickom oddelení najneskôr do piatich dní''' (Príkaz dekana č. 2/2013). Pokiaľ sa študent neospravedlní, nemá nárok na náhradný termín. ##11. Podvádzanie pri skúške má za následok hodnotenie nevyhovel bez možnosti opravy v tomto akademickom roku. ## 4. Študenti sa preto budú prihlasovať na online stretnutia výhradne prostredníctvom svojho študentského konta na ##gmail.stuba.sk. Návod na vytvorenie tohto konta sa nachádza tu: ## https://www.stuba.sk/navody/online/index.php?sluzba=gsuite&os=prihlasenie ##------------------------------------------------- ##Počas semestra bude možné získať najviac '''10 bonusových bodov'''. ##Na skúške bude možné získať 100 bodov. Skúška bude v skúškovom období prezenčne v priestoroch FEI (ak to dovolia pravidlá počas pandémie). ##Študenti, ktorí získajú za semester menej ako 3 body nebudú smieť ísť na skúšku a predmet musia opakovať v nasledujúcom akademickom roku ##(alebo štúdium zanechať). ##------------------------------------------------- ## == Príklady a cvičenia == ## Zmeň priklady.pdf na vhodnejšie meno súbotu ## [[attachment:priklady.pdf]] ## [[attachment:priklady.ps]] ## [[attachment:tyzden_1-2.pdf]] ## [[attachment:tyzden_3-4.pdf]] [[attachment:tyzden_5-6.pdf]] [[attachment:tyzden_7-8.pdf]] ## [[attachment:tyzden_9-10.pdf]] [[attachment:tyzden_11-12.pdf]] ## == Výsledky - body za semester == ## Výsledky môžu byť delené po paralelkách ## alebo môžu byť iba jedny globálne. ## === Paralelka XY === ## [attachment:vysledky_A.xls Tuto je popis súboru s výsledkami] ## === Paralelka UV === ## [attachment:UV.xls Nejaký iný súbor]