Differences between revisions 1295 and 1296

Deletions are marked like this. Additions are marked like this.
Line 276: Line 276:
##=== Výsledky skúšky spolu ===
## * A - E: 0 študentov
## * A: 0 študentov
## * Fx a A: 0 študentov
## * B: 0 študenti
## * Fx a B: 0 študentov
## * C: 0 študentov
## * Fx a C: 0 študentov
## * D: 0 študentov
## * Fx a D: 0 študentov
## * E: 0 študentov
## * Fx a E: 0 študentov
## * Fx: 9 študentov
##
* Zo skúšky: 0 študentov
## * Neúčasť na skúške: 0 študentov
## * Z priebežného hodnotenia: 2 študenti
## * Neúčasť na priebežnom hodtnotení: 7 študentov
## * Neuzavreté: 189 študentov
##
* Spolu: 198 študentov
=== Výsledky skúšky spolu ===
 * A - E: 0 študentov
   * A: 0 študentov
   * Fx a A: 0 študentov
   * B: 0 študenti
   * Fx a B: 0 študentov
   * C: 0 študentov
   * Fx a C: 0 študentov
   * D: 0 študentov
   * Fx a D: 0 študentov
   * E: 0 študentov
   * Fx a E: 0 študentov
 * Fx: 10 študentov
* Zo skúšky: 0 študentov
   * Neúčasť na skúške: 0 študentov
   * Z priebežného hodnotenia: 3 študenti
   * Neúčasť na priebežnom hodtnotení: 7 študentov
 * Neuzavreté: 188 študentov
* Spolu: 198 študentov

Lineárna algebra 2

pre študijný program Aplikovaná informatika

2023/2024 letný semester

Informačný list

info2024.pdf

Pozor

Základným zdrojom pre Lineárnu algebru 2 sú prednášky a cvičenia a materiály k nim, ktoré nájdete v MS Teams\Lineárna algebra 2. Videá a texty sú iba doplnkový zdroj, nie je garantované, že obsahujú všetko a vo vhodnej forme, čo bude požadované pri priebežnom hodnotení a na skúške.

Obsah

  1. Pole $(\mathcal{Z}_p,\oplus_p,\odot_p)$
    prednáška text: prednaska1.pdf, strany 1, 5 - 7, 13
    prednáška video: https://youtu.be/RYShvddtXx0 a https://youtu.be/UuxRy0ySiI8
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 2, príklady 1 - 5, 7 - 8, týždeň 3, príklad 6, časti b - d, týždeň 4, príklady 1 - 2, 5
    cvičenie video: https://youtu.be/WTn10sOhL88 a https://youtu.be/E1u89_4PAz4
    rozdiely: tabuľka pre rozšírený Euklidov algoritmus má 4 stĺpce, pri riadkovo ekvivalentných úpravách sa nemôže vynechávať ani nulový riadok, pri riešení sústavy lineárnych rovníc sa matica upravuje do redukovaného stupňovitého tvaru, riešenie sústavy lineárnych rovníc sa zapisuje do stĺpca

  2. Pole $(\mathcal{Z}_p[x],\oplus_p,\odot_p)/_{(p(x))}$
    prednáška text: prednaska1.pdf, strany 8 - 10
    prednáška video: https://youtu.be/z94noc6YFAk a https://youtu.be/Hz4GsqVIaao a https://youtu.be/UuxRy0ySiI8
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 2, príklady 6, časť b, 9 - 10, týždeň 3, príklady 1 - 5
    cvičenie video: https://youtu.be/bwksRJg8mCc a https://youtu.be/RGep5pY-72M a https://youtu.be/E1u89_4PAz4
    rozdiely: množina všetkých polynómov nad $\mathcal{R}$ v neurčitej $x$ je označená $\mathcal{R}[x]$, tabuľka pre rozšírený Euklidov algoritmus má 4 stĺpce

  3. Pole $(\mathcal{C},+,\cdot)$
    prednáška text: prednaska1.pdf, strany 1 - 5
    prednáška video: https://youtu.be/Ja7oYlKlIwU a https://youtu.be/8kZk1FA82gE a https://youtu.be/saXHS6yLwms
    cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 5
    cvicenie video: N/A
    rozdiely:

  4. Sústava lineárnych rovníc nad okruhom $(\mathcal{Z},+,\cdot)$
    prednáška text: prednaska1a.pdf
    prednáška video: https://youtu.be/UuxRy0ySiI8 a https://youtu.be/zlVjszq8HRA
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 4, príklad 3
    cvičenie video: https://youtu.be/tIivbL7qnJk
    rozdiely: pri riadkovo ekvivalentných úpravách sa nemôže vynechávať ani nulový riadok, riešenie sústavy lineárnych rovníc sa zapisuje do stĺpca, Hermitov tvar matice nemusí spĺňať hodnosť matice = počet riadkov < počet stĺpcov, pred-Smithov tvar matice, Smithov kanonický tvar matice

  5. Lineárne zobrazenie
    prednáška text: prednaska1.pdf, strany 21 - 24
    prednáška video: https://youtu.be/GQ3zfpvBz0Q
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 6, príklady 1, 3, týždeň 7, príklady 1 - 2
    cvičenie video: https://youtu.be/KcCSe5xBCrg
    rozdiely: lineárne zobrazenie sa nazýva lineárne zobrazenie, obraz $V$ v lineárnom zobrazení $L\colon V\to W$ sa označuje $Im(L)$, vektor sa zapisuje do stĺpca, matica lineárneho zobrazenia $L\colon V\to W$ s bázou $\mathcal{B}_V$ vo $(V,+,\cdot)$ a bázou $\mathcal{B}_W$ vo $(W,+,\cdot)$ sa označuje $A_{L,\mathcal{B}_W\mathcal{B}_V}$

  6. Podobnosť matíc, vlastné číslo matice, vlastný vektor matice, charakteristický polynóm matice
    prednáška text: predn2.pdf, strany 4, 6 - 7
    prednáška video: https://youtu.be/UvOFYLZBv0k a https://youtu.be/VPr_b_6Ijzc
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 7, príklady 1, 3, týždeň 8, príklady 1 - 2
    cvičenie video: https://youtu.be/upuCd9MzF48 a https://youtu.be/aHUYI63EmKw
    rozdiely: vektor sa zapisuje do stĺpca, charakteristický polynóm matice $A$ môže byť aj $|x\cdot I-A|$, pri riadkovo ekvivalentných úpravách sa nemôže vynechávať ani nulový riadok

  7. Jordanov kanonický tvar matice
    prednáška text: predn2.pdf, strany 7 - 10
    prednáška video: https://youtu.be/VPr_b_6Ijzc a https://youtu.be/Y0iPM9DxAGI
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 8, príklad 4, týždeň 9, príklad 1
    cvičenie video: https://youtu.be/aHUYI63EmKw a https://youtu.be/HjO8QYFyDcM
    rozdiely: Jordanov blok má $1$ nad diagonálou, do matice prechodu od novej bázy zo zovšeobecnených vlastných vektorov k starej báze sa reťazec zovšeobecnených vlastných vektorov $v_1\leftarrow v_2\leftarrow v_3\leftarrow\cdots\leftarrow v_k$ zapisuje zľava od vlasného vektoru aka $1$-zovšeobecneného vlastného vektoru $v_1$ doprava po $k$-zovšeobecnený vlasný vektor $v_k$

  8. Minimálny polynóm matice, minimálny polynóm vektoru vzhľadom na maticu, matica pridružená k polynómu
    prednáška text: predn2.pdf, strany 1 - 3
    prednáška video: https://youtu.be/UvOFYLZBv0k a https://youtu.be/Y0iPM9DxAGI a https://youtu.be/VPr_b_6Ijzc
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 7, príklady 5 - 8, týždeň 8, príklad 3
    cvičenie video: https://youtu.be/upuCd9MzF48 a https://youtu.be/aHUYI63EmKw
    rozdiely: matica pridružená k polynómu $f(x)$ stupňa $n$$1$ nad diagonálou a koeficienty normovaného polynómu asociovaného s $f(x)$ okrem vedúceho v stĺpci $1$ pričom v riadku $1$ je koeficient pri $x^{n-1}$ a v riadku $n$ je koeficient pri $x^0$

  9. Metóda najmenších štvorcov, ortonormálna matica, ortonormálna podobnosť matíc
    prednáška text: predn3.pdf, strany 1 - 5
    prednáška video: https://youtu.be/mrI6qAWy0iI
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 10, príklady 1 - 4, týždeň 11 - 12, príklad 1
    cvičenie video: https://youtu.be/yN9iUoRFIeM
    rozdiely: vektor sa zapisuje do stĺpca, neznáme koeficienty aproximačného polynómu zodpovedajú stĺpcom matice príslušnej sútavy lineárncyh rovníc v poradí zľava doprava $f_0$, $f_1$, $f_2$, ..., $f_n$

  10. Zhodné zobrazenie v $(\mathcal{R}^2,+,\cdot)$, zhodné zobrazenie v $(\mathcal{R}^3,+,\cdot)$
    prednáška text:
    prednáška video: https://youtu.be/rfHMNLuqudM
    cvičenie text: prikladyLA2.pdf, týždeň 11 - 12, príklady 2 - 4
    cvičenie video: https://youtu.be/gzbHSHVUU-E
    rozdiely: vektor sa zapisuje do stĺpca

  11. Bilineárna forma, kvadratická forma, kongruentnosť matíc
    prednáška text:
    prednáška video:
    cvičenie text:
    cvičenie video:
    rozdiely:

  12. Kvadrika v $(\mathcal{R}^2,+,\cdot)$, kvadrika v $(\mathcal{R}^3,+,\cdot)$
    prednáška text: predn4.pdf, geometria.pdf, strany 32 - 43, predn3.pdf, strany 3 - 4, http://thales.doa.fmph.uniba.sk/zlatos/la/zlatos_LAG.pdf, strany 471 - 482
    prednáška video: https://youtu.be/-Rf0BiKrKFg
    cvicenie text: priklady1.pdf, kapitola 11
    cvicenie video: https://youtu.be/rjmmOOCUhpI
    rozdiely: vektor sa zapisuje do stĺpca

  13. Príprava na skúšku
    staršie skúšky: MS Teams\Linearna algebra 2\General\Files\SKUSKA\DALSIE_ROKY a Literatúra\M. Zajac: Príklady Lineárna algebra 2\zbierkauloh.pdf

Chyby

Objavené chyby:

  • vo video prednáškach: pozri MS Teams\Linearna algebra 2\General\Files\PREDNASKY\_video_chyby.pdf
  • vo video cvičeniach: pozri MS Teams\Linearna algebra 2\General\Files\CVICENIA\_video_chyby.pdf

Literatúra

  1. P. Zlatoš: Lineárna algebra a geometria, Albert Marenčin PT, Bratislava, 2011.

    http://thales.doa.fmph.uniba.sk/zlatos/la/zlatos_LAG.pdf (kniha)
    http://thales.doa.fmph.uniba.sk/zlatos/la/LAG_A4.pdf (A4)

  2. T. Katriňák, M. Gavalec, E. Gedeonová, J. Smítal: Algebra a teoretická aritmetika 1, Alfa, Bratislava, 1985 & Univerzita Komenského, Bratislava, 1995 & Univerzita Komenského, Bratislava, 1999.

  3. J. Guričan: Vybrané kapitoly z algebry.

    http://thales.doa.fmph.uniba.sk/gurican/vka/vka2014_09_24.pdf

  4. M. Hejný, V. Zaťko, P. Kršňák: Geometria 1, Slovenské pedagogické nakladateľstvo, Bratislava, 1985.
  5. M. Zajac: Príklady Lineárna algebra 2.

    prikladyLA2.ps, prikladyLA2.pdf (7.4.2021)

  6. M. Zajac: Zbierka úloh Lineárna algebra 2.

    zbierkauloh.ps, zbierkauloh.pdf
    jordanovtvar.ps, jordanovtvar.pdf

  7. M. Zajac: Prednášky Lineárna algebra 2.

    prednaska1.ps, prednaska1.pdf (27.4.2020)
    prednaska1a.ps, prednaska1a.pdf (13.3.2020)
    https://xpopikt-didactic-application.herokuapp.com/
    predn2.ps, predn2.pdf (27.4.2020)
    predn3.ps, predn3.pdf (5.6.2020)

  8. V. Havel, J. Holenda: Lineární algebra. ALFA, Bratislava, 1984.
  9. Š. Schwarz: Základy náuky o riešení rovníc, SAV, Bratislava, 1968.
  10. J. Galanová, J. Gatial, P., Kaprálik: Lineárna algebra, STU, Bratislava, 2002.
  11. J. Glyn: Advanced Modern Engineering Mathematics, Addison-Wesey, 1992.
  12. C. D. Meyer: Matrix Analysis and Applied Linear Algebra, SIAM, Philadelphia, 2000.

Rozvrh

Deň

Od

Do

Miestnosť

Krúžok

Vyučujúci

Kontakt

Prednáška

PON

13:00

14:40

CD300

2bc_API

Karina Chudá

Karina Chudá

Cvičenie

UTO

13:00

14:40

C 517

2bc_API/04

Dominika Mihálová

Cvičenie

UTO

15:00

16:40

C 517

2bc_API/05

Dominika Mihálová

Cvičenie

STV

10:00

11:40

AB150

2bc_API/02

Katarína Hriňáková

Cvičenie

STV

13:00

14:40

AB150

2bc_API/01

Katarína Hriňáková

Cvičenie

STV

15:00

16:40

AB150

2bc_API/03

Karina Chudá

Karina Chudá

Cvičenie

STV

17:00

18:40

AB150

2bc_API/06

Karina Chudá

Karina Chudá

Konzultácie k prednáškam: PON 15:00-16:40, CD300/A_419, Karina Chudá, ak nikto neprijde do 15:15, konzultácie sú v tento deň zrušené, ak chce niekto prísť neskôr alebo inokedy, treba napísať e-mail
Konzultácie k cvičeniam: podľa individuálnej dohody s konkrétnym cvičiacim

MSTeams

Kód predmetu v MS Teams: dcp91cv

Hodnotenie

Časti hodnotenia:

  • Priebežné hodnotenie:
    • Písomka 1
    • Písomka 2
    • Písomka 3
  • Skúška:
    • Test
    • Príklady

Obsah:

  • Priebežné hodnotenie:
    • Písomka 1:
      • 2 príklady z okruhov 1 - 4
    • Písomka 2:
      • 2 príklady z okruhov 5 - 8
    • Písomka 3:
      • 2 príklady z okruhov 9 - 12
  • Skúška:
    • Test:
      • 2 "single choice" otázky s výberom z a) - d) z okruhov 1 - 4
      • 2 "single choice" otázky s výberom z a) - d) z okruhov 5 - 8
      • 2 "single choice" otázky s výberom z a) - d) z okruhov 9 - 12
      • 2 otvorené otázky z okruhov 1 - 4
      • 2 otvorené otázky z okruhov 5 - 8
      • 2 otvorené otázky z okruhov 9 - 12
      • 2 bonusove otvorené otázky na Riadom termine
    • Príklady:
      • 2 príklady z okruhov 1 - 4
      • 2 príklady z okruhov 5 - 8
      • 2 príklady z okruhov 9 - 12
      • 1 bonusový príklad na Riadom termine

Bodovanie:

  • Priebežné hodnotenie:
    • Písomka 1 - 3:
      • Priklady: za každý príklad sa dá získať 8 bodíkov
  • Skúška:
    • Test:
      • "Single choice" otázky: za každú otázku sa dajú získať 2 bodíky
      • Otvorené otázky: za každú otázku sa dajú získať 2 bodíky
      • Bonusove otvorené otázky: za každú otázku sa dajú získať 2 bodíky
    • Príklady:
      • Príklady: za každý príklad sa dá získať 16 bodíkov
      • Bonusový príklad: za bonusový príklad sa dá získať 16 bodíkov

Pravidlá bodovania:

  • Priebežné hodnotenie:
    • Písomka 1 - 3:
      • Príklady: súčasťou správneho riešenia je správny postup, ak sú v riešení chyby, bodíky sa udeľujú iba za časti, ktoré nie sú chybami ovplyvnené, pri použití postupu, ktorý sa nepreberá v rámci predmetu, si ho treba buď dopredu nechať schváliť alebo v riešení exaktne zdôvodniť, inak sa za takýto postup neudeľujú bodíky

  • Skúška:
    • Test:
      • "Single choice" otázky: stačí vybrať správnu odpoveď z a) - d), odpoveď netreba zdôvodňovať

      • Otvorené otázky: stačí uviesť správnu odpoveď, odpoveď netreba zdôvodňovať

      • Bonusove otvorené otázky: súčasťou správnej odpovede je správne zdôvodnenie

    • Príklady:
      • Príklady: súčasťou správneho riešenia je správny postup, ak sú v riešení chyby, bodíky sa udeľujú iba za časti, ktoré nie sú chybami ovplyvnené, pri použití postupu, ktorý sa nepreberá v rámci predmetu, si ho treba buď dopredu nechať schváliť alebo v riešení exaktne zdôvodniť, inak sa za takýto postup neudeľujú bodíky

      • Bonusový príklad: súčasťou správneho riešenia je správny postup a správne zdôvodnenie, ak sú v riešení chyby alebo nie je správne zdôvodnené, bodíky sa udeľujú iba za časti, ktoré nie sú ovplyvnené chybami a sú správne zdôvodnené, pri použití postupu, ktorý sa nepreberá v rámci predmetu, si ho treba buď dopredu nechať schváliť alebo v riešení exaktne zdôvodniť, inak sa za takýto postup neudeľujú bodíky

Úspešnosť požadovaná na absolvovanie predmetu:

  • Priebežné hodnotenie:
    • Písomka 1: aspoň 25 %

    • Písomka 2: aspoň 25 %

    • Písomka 3: aspoň 25 %

  • Skúška:
    • Test: aspoň 50 %, bonusové otázky sa nepočítajú do úpešnosti Testu

    • Príklady: aspoň 50 %, bonusový príklad sa nepočíta do úpešnosti Príkladov

Váha pri výpočte známky:

  • Priebežné hodnotenie: 0 %
  • Skúška: 100 %, z toho
    • Test: 20 %
    • Príklady: 80 %

Známka - bodíky z intervalu [0;120+bonus] sa prepočítajú na body z intervalu [0;100+bonus]:

  • Fx: body v intervale [ 0;56)
  • E : body v intervale [56;65)
  • D : body v intervale [65;74)
  • C : body v intervale [74;83)
  • B : body v intervale [83;92)
  • A : body v intervale [92;inf)

Neúčasť/neúspešosť na priebežnom honotení:

  • Pri priebežnom hodnotení nie je nárokovateľný opravný termín

  • 1 z Písomiek 1 - 3 je možné si nahradiť na Náhradnej písomke

  • Ospravedlnenú neúčasť na 2 alebo viacerych písomkách z Písomiek 1 - 3 a Náhradnej písomky je potrebné riešiť na Pedagogickom oddelení oficiálnou žiadosťou o Individuálny štúdijný plán alebo o Prerušenie štúdia, pretože ide o dlhodobú neúčasť na vyučovaní

Neúčasť/neúspešosť na skúške:

  • Pri skúške je nárokovateľný opravný termín, teda na absolvovanie skúšky sú k dispozícii 2 termíny, spravidla, ale nie nutne, sú to Riadny termín a Opravný termín

  • Pri neúčasti na Riadnom termíne alebo Opravnom termíne je možné si tento termín nahradiť na Náhradnom termíne
  • Ospravedlnenú neúčasť na 2 alebo viacerých termínoch z Riadneho termínu, Opravného termínu a Náhradného termínu je potrebné riešiť na Pedagogickom oddelení oficiálnou žiadosťou o Individuálny štúdijný plán alebo o Prerušenie štúdia, pretože ide o dlhodobú neúčasť na vyučovaní

Priebeh priebežného hodnotenia a skúšky

Ak niekto potrebuje pri Priebežnom hodnotení a Skúške špeciálne podmienky, napríklad zo zdravotných dôvodov, prosím, napíšte mi e-mail na karina.chuda@stuba.sk .

Na stole na viditeľnom mieste treba mať:

  • študentský preukaz

Okrem toho môže byť na stole iba (nedodržanie má za následok hodnotenie Fx bez možnosti opravy v tomto akademickom roku):

  • perá
  • nápoje
  • zo zdravotných dôvodov aj potraviny, lieky...
  • zošité oficiálne, nie vlastné papiere k písomke/skúške

Smie sa používať:

  • perá, také množstvo, aby sa nevypísali
  • zošité oficiálne, nie vlastné papiere k písomke/skúške

Nesmie používať a nesmie byť v dosahu (nedodržanie má za následok hodnotenie Fx bez možnosti opravy v tomto akademickom roku):

  • všetko ostatné

Ďalšie pokyny:

  • treba písať v pridelenej miestnosti na pridelenom mieste podľa rozpisu
  • riešenie príkladu/otázky X treba vypracovať na oficiálny papier so zadaním príkladu/otázky X (časti riešenie príkladu/otázky X nenachádzajúce sa na na oficiálnom papieri so zadaním príkladu/otázky X sa neberú do úvahy pri bodovaní riešenia/odpovede príkladu/na otázku X)

  • počas skúšky nie je možné odísť z miestnosti, teda pred odchodom treba odovzdať finálnu verziu riešení
  • vlastné riešenia je možné si fotiť až keď všetci odovzdajú

Hlasovanie o priebehu skúšky

https://forms.gle/2ZY3JiNQ5JhwdThp6
Hlasovanie trvá do 07.04.2024 23:59
Výsledky:

  • Chcete, aby skúška trvala:

    • 2 hodiny - 10 hlasov
    • 3 hodiny - 103 hlasov

  • Ak bude skúška trvať 3 hodiny, chcete, aby bola:

    • bez prestávky - 61 hlasov

    • s prestávkami - 51 hlasov
  • Ak bude skúška trvať 3 hodiny a bude s prestávkami, chcete, aby bola:

    • s 1 prestávkou (1 hodina: 12 otazok + 0,5 hodiny: prestávka + 2 hodiny: 6 príkladov) - 74 hlasov
    • s 2 prestávkami (1 hodina: 4 otazky a 2 príklady + 0,5 hodiny: prestávka + 1 hodina: 4 otazky a 2 príklady + 0,5 hodiny: prestávka + 1 hodina: 4 otazky a 2 príklady) - 17 hlasov
  • Ak bude skúška trvať 3 hodiny a bude s 2 prestávkami, chcete, aby bol bonusový príklad na Riadnom termíne súčasťou:
    • 1. hodiny - 6 hlasov
    • 2. hodiny - 16 hlasov
    • 3. hodiny - 57 hlasov

Termíny

Priebežné hodnotenie:

  • Písomka 1: 08.03.2024 o 15:00 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu - rozpis je v MS Teams\Linearna algebra 2\General\Files\, čistý čas 40 minút

  • Zrušené kvôli dekanskému voľnu: Písomka 2: 05.04.2024 o 15:00 v AB300, BC150, CD300, CD150, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút

  • Písomka 2: 12.04.2024 o 15:00 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút

  • Písomka 3: 03.05.2024 o 15:00 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút

  • Náhradná písomka: 10.05.2024 o 15:00 v AB300, BC300, CD300, DE300 podľa rozpisu, čistý čas 40 minút, je možné si nahradiť jednu z Písomiek 1 - 3

Skúška:

  • Skorý termín: presný čas a miesto budú upresnené, je považovaný za Riadny termín

  • Riadny termín: presný čas a miesto budú upresnené
  • Opravný termín: presný čas a miesto budú upresnené, termín nie je vhodný pre študentov prihlásených na Bc. štátne skúšky, z termínu budú odhlásení

  • Náhradný termín: presný čas a miesto budú upresnené, termín nie je vhodný pre študentov prihlásených na Bc. štátne skúšky, z termínu budú odhlásení

Výsledky skúšky spolu

  • A - E: 0 študentov
    • A: 0 študentov
    • Fx a A: 0 študentov
    • B: 0 študenti
    • Fx a B: 0 študentov
    • C: 0 študentov
    • Fx a C: 0 študentov
    • D: 0 študentov
    • Fx a D: 0 študentov
    • E: 0 študentov
    • Fx a E: 0 študentov
  • Fx: 10 študentov
    • Zo skúšky: 0 študentov
    • Neúčasť na skúške: 0 študentov
    • Z priebežného hodnotenia: 3 študenti
    • Neúčasť na priebežnom hodtnotení: 7 študentov
  • Neuzavreté: 188 študentov
  • Spolu: 198 študentov

LinAlgeLinearneProgramovanie (last edited 2024-04-19 09:50:46 by KarinaChuda)